piątek, 5 marca 2010

nowy rok dzień sześćdziesiąty czwarty.

sinusoidalny dzień, wysoka amplituda, sytuacje zajebiste, a zaraz potem zjebane... mieszanka, która mnie dziś po prostu zmiażdżyła.

poranek tragiczny. nie mogłem dospać, potem jak już się podniosłem to nie widziałem celu, było pełno pierdół dookoła, które powinienem zrobić. część zrobiłem, ale nawet roweru mi się dziś pierwszy raz totalnie odechciało. no ale stwierdziłem, że olewając to będę się czuł gorzej niż to było od rana. zatem 15min/7,3km/920kcal/p140. zupełnie bez zaangażowania i pośpiechu, byle zmęczyć piętnastkę.

nie tak szybko, ale w końcu uciekłem od tej masy durnych rzeczy które mnie spotkały od wstania z materaca. uczelnia. profesora brak, nic nie załatwione. udałem się z R na laby z CAD'a do pierwszego roku. zaskoczenie. w końcu ZUT zainwestował w kogoś godnego uwagi. 2h zajęć, potem bezpośrednia rozmowa, gratulacje. trzeba tam więcej takich osób. nawet na listę się wpisałem ;P

po uczelni walka u rodziców. 3 na jednego, żadnych szans. chwila na klatce schodowej dla ochłonięcia i telefon. G. oddzwoniła w dobrym momencie. to co powiedziała zupełnie odwróciło moją uwagę od partyzantki, która czekała mnie po powrocie za drzwi mieszkania. to w takim razie ja ci powiem - nie chcę mieć z tobą nic wspólnego. takie coś boli najbardziej w rodzinie.

już na prawdę myślałem, że może faktycznie ja jestem popierdolony. może to ja czegoś nie rozumiem i to właśnie mi coś odjebało. jechałem autobusem i miałem mózg posiekany w drobną kosteczkę. mogę wpaść? i tak jak już pisałem - na G mogę liczyć zawsze, mimo że nie było jej to na rękę, czego mi i tak nie powiedziała. opowiedziałem wszystko od początku do końca ze szczegółami, nie omijając własnej winy w całej tej sytuacji. i o dziwo dla, jak mniemam, niektórych anonimów - zostałem zrozumiany.

jest tylko jeden problem. nikogo nie obchodzą powody. wszyscy ślepo patrzą tylko na efekt, pomijając sedno...

idę wpierdolić śledzia, a potem zginąć w otchłani hormona.

miłego, kurwa, łikendu...

byle do poniedziałku :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz