piątek, 12 lutego 2010

nowy rok dzień czterdziesty drugi.

nocka. urbanistyka. 7 butelek piwa. kład demycz. archikad. kebab i koło z kontenera o średnicy na oko z metr pięćdziesiąt.

trochę snu, a później kończenie projektu, nadal kłejk, dla odmóżdżenia. ta sesja wysysa z nas życie, po 4,5 roku tej ostrej jazdy już na prawdę każda najprostsza rozrywka bawi.

pijemy dalej. projekt już skończony, szybki spacer do domu, śledź, prysznic, comiesięczne golenie i znów u F - piwo i wódka z kolą z wiadra ze śniegiem zamiast lodówki... ze znajomymi. tak jakby to wszystko się już skończyło, mimo, że każdy wie, że nadal trwa.

a teraz już czterdziesta trzecia noc tego roku. na łinampie po wieczornych szaleństwach lecą już tylko smęty, wszyscy poszli spać, klimat utworów się udziela to i nastrój jakiś nieciekawy.

przy wódce rozmowy o sprawach, na które być może zacząłem patrzeć inaczej? a może wcale nie? niestety, ale poczułem znów jakie mam niepoukładane myśli...

choć jednej jestem jakby pewien. jakby, bo od jakiegoś czasu wszystko wydaje mi się możliwe.

1 komentarz:

  1. no pacz. a mi się dzisiaj sesja skończyła i mam tydzień wolnego hahaa i kto jest osom? :D

    a tak peesując to Ci chciałam powiedzieć, że zawiodła nas Twoja naganna postawa, gdyż ociec wczoraj celowo kupił mniej pączków (w razie gdybyś zdecydował się jednak nas odwiedzić). no ale co się odwlecze... :D w każdym razie skończ tą sesję pijańską i dom rodzinny odwiedź :D ajm stjupidli hapi its ol mejkink senssss, łeb do góry i nie słuchaj smętów!!!

    OdpowiedzUsuń