wtorek, 8 września 2009

przerwa w produkcji

Posted by Picasa
kilka powodów nie pojawiania się nowych wacików to:

- niedługo kabaretowy festiwal SZPAK, do którego szykuję masę grafiki od biletów do billboardów,
- cały poprzedni weekend spędziłem na Orange Warsaw Festival,
- kończy mi się wata (nawet sobie nie wyobrażacie ile się jej mieści w takiej jednej małej maskotce!)

także jak tylko moje życie stanie się na powrót bardziej nudne niż ciekawe zabiorę się za kolejne maskoty (bynajmniej to nie puste słowa, mam już projekt myszy, który wrzucę jutro jak się nadarzy taka okazja)

i tyle.

ps. dorzucam jeszcze projekt z konserwacji zabytków którego poprawkę muszę oddać 15stego, a dodatkowo jeszcze mnie praktyki czekają - termin ostateczny 20 września...

także ogółem wesoło, pozdrawiam ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz